16/2-11

2011-02-16, 23:52:22 / Kategori: Allmänt
Danmark idag aafan ,, det började med att min klocka ringde vid 7 jag pallade inte men tvingade mig upp tog på mig åt lite men inte mycket hade sån jääävla huvudvärk sen fick jag ta bussen till ubii och lull för jag kunde inte vägen då såg vi kev och lillen ^^ när jag kom in i terminalen fyyyfan vad alla gapade och hoppade jag hade ju inte sagt till vissa att jag skulle med HAHAHH så där hade vi lite kul jag hoppade på mickan som fan ;D det tog lite tid när vi väl fick på båten med killarna gick vi runt dom visade sen när vi åkte köpte typ alla Cider vi hade massa kul skojade , skrattade och allt ubii med vi skrattade som fan åt mickan hahahah så rolig med hennes bröst och allt ;D hur hon gapar hahah min kärring det ^^ när vi kom till mitten så började det GUNGA jag skojar inte fyfan vad folk mådde illa och ramlade jag ramla lite och dom andra med så jag satte mig ute i all snö jag kunde fan inte vara inne bland alla folk och vara rädd att vissa skulle spy så jag satt ute snacka om kallt ... hittade inte killen jag trodde han hjälpte kev folk drack ju som fan jag köpte bara vatten och dricka till lull sen lånade lillen lite och skit men jag gick in och ut , ubii mådde blä blev vit och skit uuusch :( vi hade ett helvete dit vi ville bara av då vi var framme kom älsk och frågade hur jag mådde med en stor kram :) vi gick av med dom gick med dom i danmark och fröööööööös jääävla snö säger jag då vi kom tillbaka hade visa mått skit fyyfan ... jag träffade på mina småkusiner ihiih tur då mådde vi inte lika dåligt för vi gick runt runt och tänkte på annat köpte massa godis till pappi och mig sen ubii till henne och mamma hahah så satt vi med kev och min kärlek när dom åt hahaha vi ramlade på bord detta var inte så kul man bara ooooh min mage nejnej =/ jag gick massa med mina kusiner dom andra med ella ragga ..... oj ... mickan med hennes kompisar med hahahah , jag satt med min faster och så ibland , vi var så glada då vi var framme så sprang till mc hahahah  , snacka om att ubii var glad för hon fick 4.9000 hahah så hon ska shoppa med oss på fredag ... ;D men fyyyfan det gungar i mig nu igen , ÅÅÅÅÅÅÅH!!!






















fyfan vad det gungar i mig nu :O..... usch fram och tillbaka , nä jag ska inte klaga ska vila nu!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?