23/2-11

2011-02-23, 21:58:46 / Kategori: Allmänt
LADDAR FÖR BB- HUSET (: jag kom sent hahah (a) det var kallt jag mådde illa var hungrig så fick vänta lite sen på rasten kom lull med smörgås :) jag och ubii satt och snackade ensamma alltid lika kul sen var det som vanligt och i bamba gick en fitta på mig igen så jag fick damp , sa " vadfaaaaan är ditt problem haaa haa" så KASTADE JAG PASTA på honom HAHHAHA :D folk skrattade när jag sa det till dom på mitt bord skrattade dom vi satt många på hela bordet ^^ så fick vi upp till dom andra igen killen var inte där OOJ host .. vi började typ när vi kom till oss efter engelskan satt jag med ubii igen själv kulkul hahha (: och sista lektionen skrattade bara alla för mig men det var kul ändå så när vi slutade stack vi till stan jag hjälpte lull med kläder ÄNTLIGEN har hon massa jag får alltid också nu fick jag mycket igen som sista har två högar att använda :o vi åt då tog ubii av mig dumma dumma ^^ och fixade lite till men nu ska vi vänta tills nästa vecka , och månad efter månad (: nu är jag trött han vika kläder och äta lite men nu börjar det fan :D:D:D







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?