27/2-11

2011-02-27, 22:43:16 / Kategori: Allmänt
Vaknade ganska sent då ringde lull och matte jag städade lite försökte hitta men näääääääääää.... :'( så åt lite sen åktej ag till stan precis då kom lull vi väntade på Matte trodde han åkte förbi han ringde mig och frågade var vi var vi tog vagnen bakom utan att dom visste HAHHA ;D så gick vi mot deras gård fan vad kul dom stog fan där jag skrek på han ochh lull på pierrer dom gick in vi gick förbi såklart kom dom i backen dom blev lika chockade som oss vi stack vi affären då ringde han igen och bad om ÖL hahah vi köpte det gick till dom fyyyyfan vad rädd jag blev ... jag halka med ÖLEN i handen shiit vi alla 4 stog helt tysta igen ... pierre började snacka lite krama oss och sen matte oss då vi snackade om vad som hade hänt i våra liv efter 2MÅNADER .... mycket hade hänt oss alla .. :O lite skratt kom då och då , så kom vi fram till att ses någon mer gång dom kollade verkligen på mig shiiit ... :S pierre sa hela tiden " att han måste gå" och matte bara aaa mmm hahah FYFAAAAAAAAAAAAN vad feeet han är nu pirre ååååååh jag skratta uuuusch :O han åkte då gick matte med oss det kändes SKUMT han gick skit nära mig och tittade hela tiden jag fick en skiiit söt bild på han och tjejen :) vi snackade där vi bruka men det blev kallt stack in i svalen hihi vi hade kul ^^ men allt kändes musko allvar .. =/ han började krama mig som fan igen vara nära mig kolla mycket på mig , det var lite läskigt . så säger han att jag har gått upp i vikt :O pierre blev chockad för förlovningen hahah han fick stora ögon hahah . Men vi hade kul igen (: jag hann ingenting när jag kom hann bara sätta på BIGBROTHER missade lite menmen , jag hatar alla REKLAMER!!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?