2år & 2månader med min älskade!!! <333

2011-02-17, 23:57:33 / Kategori: Allmänt
2år & 2månader!!

Du är min första största kärlek , 2år & 2månader är ändå bra jag trodde aldrig att jag skulle hitta dig eller en som dig som skulle göra mig så lycklig av att bara vara dig vi klarar allt tillsammans du vet vad <3 när jag känner mig nere igen och mår kasst så skickar jag till dig då får du mig på topp igen av dina skämt och skit ^^ vi kan ju ha våra stunder där vi får prata ut saker men det löser sig alltid för vi är starka tillsammans , jag menar vad är kärlek utan bråk? med dig i min närhet kan man inte bli lyckligare utan dig finns det inte så mycket hopp du är allt som jag behöver för att överleva , min framtid är du <3 tillsammans så klarar vi av allt som händer oss jag delar min kärlek med dig och mitt hjärta dina andtega är mina och mina är dina . jag bryr mig inte om vad andra säger om dig bara det som jag har att säga det är vi som är tillsammans inte dom med dig om du skulle försvinna skulle mitt hjärta paja mer än vad det har gjort jag är redo att vara din resten va våra liv , ringen på vårat finger är den finaste vi har :) ta min hand och släpp den aldrig då försvinner jag . vi är som gjorda för varann baby och det kan ingen kan ifrån oss.<333333


 du är mina andetag <333





Idag då var man med emme & lull , vi hade knappt något att göra jag köpte bara ett hjärta med chocklad till emme hahah , en kärlekssak nää haha :$ men hon ger mig pengar och mat så varför inte? :) så jag åt lite och kollade på vad jag vill ha när jag fyller år sen drack jag en cider :) när jag kom hem vilade och gick ut för att ta luft mådde äckligt illa ..... köpte mjölk med så fick te haha!




 emme som ville busa ^^





Emme ; alltså vi har våra perioder men om vi inte snackar på ett tag så skickar alltid någon av oss till varann , vi brukar bråka sen hittar vi tillbaka till varann det är ju bara äkta vänskap det hör man? samma sak med att ha ett förhållande det är inget förhållande utan bråk ,det sägs så och jag tror att det är så faktiskt . din mamma och vissa andra sa ju förr att du verkligen såg ut som min lillasyster på bilder och vi busade så mycket i somras ^^ herregud vad du höll på hahah men det var bara kul jag hoppas att denna blir bättre att jag får vara ute mycket längre med er alla och ta grymt fina bilder som man också kommer minnas jag vill att alla ska vara vänner med alla och jag vet att du har det lite sådär med det men jag står ju bredvid dig om det är så du vet det med (A) vi får bara hålla tummarna hehe så nu kommer en bild haha!

 haha.



LUll ; vi har kommit närmare som jag var med alle och malle det är ganska kul hahah innan var jag alltid alltid med alle jag sov alltid där vi var ute på kvällarna och allt sen gick det vidare till malle och nu dig hahah, vi har alltid kul även om vi kan tjata på varandra ibland för vi träffas kanske för ofta jag vet inte (a) vi ringer varandra varje dag för att jag ska se hur det går där du bor nu du ska ju inte ha tråkigt där för du inte känner dom jag kommer komma mer och du kommer vara ute massa med oss till sommaren du har ingen tid att passa så det kommer bli bra , vi kommer hitta på massa tro mig som i skolan och allt , du ska allid busa med mig du med ni är roliga ju ^^



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?