5/2-11

2011-02-05, 23:32:22 / Kategori: Allmänt
då sov man skönt idag sen mötte jag lull i stan vi gick runt trodde att en till skulle komma till oss hon hittade inte hahah (: så vi stack till mc sen till bussen hem till henne igen den backen jag HATAR den men vi gick där och snackade samt halka IGEn ;D när vi kom in snackade vi med tjejerna tog te och kollade på tv sen kom våran serie alltid lika spännande såblir att jag ska kolla på den med henne imorgon med har gjort det sen fredags eller torsdags (: när den var slut snackade vi lite mer med dom och satte på en film vi är roliga vi snattade youhurt när dom inte såg HAHAHHA ;D det var så roligt jag och lull blev rädda när vi hörde ljud så vi sprang in på rummet hahah det var kul fan ;D innan jag skulle hem gick vi en fin promenad som man såg hela GÖTEBORG på fyfan vad fint jag ska ta en bild imorgon , det är för fint * LOOOOOVE IT* :)









Herregud jag kom på imorgon är det 1MÅNAD exakt tills jag fyller år ... :O shiiiiit då ska alle och några ta ut mig det kommer bli så kul vi kommer äga alla andra älskling ;) och så planerade vi i skolan att vi ska ut och äta alla på en restaurange som jag vill (: sen ska jag ut med min älskade , har en del att göra dessa månader!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?