8/2-11

2011-02-08, 22:52:28 / Kategori: Allmänt
Igår ; åkte jag och lull till stan skulle träffat en men fick inget svar så kom några som vi kände , Johanna & Nina :) dom snackade jag med länge till slut gick vi med dom , virris kände nina vi tog en bild sen skulle hon möta sin kille fyyyfan snacka om att jag blev chockad hhahha PETTER av alla ... :O jag ba " okok han känner jag inga kommentarer" så gick jag hahah men gick tillbaka ^^ dom bara skrattade efter gick vi till hemköp petter sprang runt helatiden men aa vi hade kul jag tog poowerking om dom hiihi ^^ så skulle dom röka sen skulle nina hemma Jonne , han är sååååååå söööööööööt hennes soooon åååh vi väntade lite mer 1timme när dom kom sov han ..... KUl , hahah. då satt vi alla och snackade dom skulle lösa problem jag fattade inte vad vi stack till donken så startade PETTER bråk med dom fyfan :o jag sa sluuuuta för dom blev arga vi fick inte deras mat nästan :o efter rökte dom igen waaa och lekte med Jonne han skrattade lite då iallafall :) dom sprang runt med honom när jag skulle ha mina skor gjorde dom det stackars haha och så köpte dom mer dricka sen ville jonne ha en glass HAHHAHAH han gick skit roligt där inne vi alla skrattade han är redan charmig ^^ efter hängde vi med dom till bussen , jag somnade när jag kom hem runt halv 10 fyyyyfan vad trött jag va :O








KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?