Kärleken <3

2011-02-03, 23:33:53 / Kategori: Allmänt
Du är min kärlek mitt liv mitt allt du är den jag lever för varje steg du kommer ta i ditt liv så kommer jag alltid att vara bakom dig jag kommer skydda dig , älska dig & stötta dig tills döden skiljer oss åt det är ett stark ord jag vet men det kanske är det ända som kommer kunna skilja på oss? älskling du är underbar du ska ens inte tvivla på att jag ska lämna dig aldrig ... du är min bästa vän & pojkvän , det är du och jag och du vi är starka tillsammans med dig klarar jag allt vi klarar oss genom allt tillsammans baby. du är min framtid du är den som jag ska leva med glöm inte det det är du och jag i våran egna bubbla som ingen kan spräcka jag är glad för oss du är min och jag är din så kommer det föbli ... <33




 från becka ^^



Jag är lyckligast med dig älsklingen min ...



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?