NU BIIIIGBROTHER!!! ;D

2011-02-22, 22:25:58 / Kategori: Allmänt
Kom lite sent till skolan igen ^^ på rasten var vi ett litet gäng jag och ubii gick ifrån som alltid och på andra gången var jag med kevin lite så rolig (: han kommer närmare äckligt.. :o sista lektionen hade vi KLÄTTRING det var kul men vad varm man blev det var äckligt där uppe jag blir rädd :$ tog lite bilder sen hejjade på min fru ;D hon kom med kramar helatiden och alla säger att vi är söööta men klart (: du har varit min fur 5år snart gumman jag älskar dig hjärtat <3 då vi slutade väntade jag PÅ alle och ubii vi snackade sen åkte jag och ubii till stan kollade efter våra kompisar då kom lillen och kevin hahah dom satt vi med en stund skrattade som alltid , hängde med dom till vagnen sen åkte vi med hem men kollade lite i affärer innan ^^



 min fruuu <3






 varandras mössa :)<33




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?