10/11-11

2011-01-10, 23:00:36 / Kategori: Allmänt
Vilken natt fyyyyfan :o jag somnade precis när jag skulle upp så ja fatta att jag inte va på humör och alla folk igen fyyy ... men jag träffade dom igen :) sista lektionen försökte jag vara mer vaken så jag skrev änglarna på ett papper och drack te efter skola åkte jag,ubah,virre och lull till stan efter det åkte vi alla hem men jag åkte med virre .:) vi gick till hennes mamma , till pizzerian och handlade sen hem till hennes kille (: så mycket vi halka hahah , när vi åt gick jag ont i magen så jag väntade såklart pussades dom då hahah ^^ efter det visade hon kläder och hade högmusik vi hade kul ^^ tills jag skulle hem då mådde jag så illa fyy vi skulle vänta på en kille så åkte vi alla . tack ändå :)








Trötttrött !



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?