11/1-11

2011-01-11, 22:58:13 / Kategori: Allmänt
Snacka om att skolan va seeeeg , alla va trött vi ville ingenting så lärarna sa till oss haha LATA!! men vadfan så är det om man inte kan sova eller :S och fick veta att våran BÄSTA KÄRA LÄRARE ska sluuta..:( aja efter skolan åkte vi alla till stan , jag , alle, ubah, virre och lull men jag åkte med alle hem. När vi kom hem till henne åt vi direkt hahah och gjorde te jaaam (: då la jag mig i soffan va skiiiiit trött hon hoppade runt som alltid hahahah men där log jag sen skulle jag duscha då fixade hon mitt hår hihi och efter det satt vi mer för att tjaaaaaata när hennes pappa kom fick jag lite mat skitgott. ^^ då jag skulle hem ramlade hon hahah så synd om min flicka alltså det gick så fort och du flög högt hahahah gumman då. :o På lördag ses vi igen <3



 <3





Mitt hjärta det är du , ingen kan skilja på oss det märker man du är den lilla kaxiga bland oss som lär ut mig hahah jag älskar dig så mycket vi har roligt även om det bara är vi med. som förut du blev glad och hoppade på mig och la dig över mig när jag låg i soffan på rygg hahah så SÖÖÖÖÖÖT!!! <33



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?