13/11-11

2011-01-13, 23:01:04 / Kategori: Allmänt
Mitt internet ska bara hålla på helatiden jag HATAR när det blir så så bra att jag inte är hemma ofta mmm ... men igår var jag med killen vi kollade film mest sen åkte jag . Idag var jag med på idrotten första gången på LÄNGe det va kul , vi alla hade kul igen. I bamba hade vi med kul alla skrattade xD killen kastade snö skit kul , näst sista lektionen var med okej med skratt och på dansen var det faktiskt ganska svårt idag jag hann inte med det var pinsamt men orka folk som bara tittar på ...... när vi bytte om var det folk som rotade i min väska och jacka jag säger inga namn men fyyyyfan vilken stil man gör fan inte så , när jag satt med alle fick jag veta gud ... och ni lämnar henne för att gå med mig hallå , därför satte jag mig med henne hon var helt ensam ...!!! i stan var jag med , ella, ubah och lull sen åkte alla hem då somnade jag 5min så ringde min becka vi snackade om allt hade det mys jag fick en skissbok ;D








KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?