20/1-11

2011-01-20, 23:04:28 / Kategori: Allmänt
Igår ; va jag i skolan som vanligt sen va jag med lull för att köpa kläder och äta , ubii var med oss hahah. ^^ vi hade så kul jag skrattade som fan och behövde gå på toa haha vi hade så kul alla va trötta men skratta ;D det ska vi göra om sen va alla trötta som fan jag med , när jag kom hem hade jag ont i magen som fan..


















Idag ; jag lull och ubbi kom försent så jag och lull köpte frukost i stan sen åkte vi alla tre till skolan och var där , lärarna blev inte glada men och mitt tåg kom inte sen va bussen sen då fuck off ¨^ vi satt där och hade massa kul vi stack till bamba innan alla kom hahah ^^ inte god mat så vi stack alla tre och köpte macka och dricka hahah när vi skulle ha dans väntade dom på mig igen ihih ^^ det var roligare och det gick mycket mycket bättre idag fyy vilken skratt dag i skolan och på dansen ;D när vi slutade åkte vi och ella till stan hon bjöd på mat alla hade kul igen (: jag fick skit bråttom skulle möta upp matte ..... jag skyndade mig sprang till vagnen sprang till hans svale ne han kom inte jag väntade och väntade och vänta hans syster ficck det hon gick med oss till dessa tvättstuga fyyyyfan det var fett jobbiga tjejer fyfan ta dom dom slog sönder ett fönster sen gav skullden på oss fyyyfan :o då vi skulle gå med jess så BANKADE dom sönder en svale fyyyfan vad rädd man blev jäääävlaar säger jag bara dom skrek dom slog mig på ryggen SHIIIIIIIIIIIIIIT! den ena tjejen hon hade äkta damp hon bara " ni stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiicker era äckliga apor usch för er kolla på er äkta smuts visa er aldrig mer här aldrig jag kommer slå sönder dig fattar du , vet du inte att folk snackar om er här? kolla bara på er vad är det ni håller på med ha? svara mig vad fan gör ni här om han ska ha något ska han komma till dig spotta han i ansiktet , du ska inte toffla honom fattar du han ska komma? jääävla ceeep .... JAG HADE SÅN DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMP vi åkte direkt jag ska inte dit mer nej fan heller jag HATAR hjällbo .... om jag ska dit ska vi bara till ubbbbaah faaan som när vi var inne i tvättstugan så frågade dom om vi drack sprit eller så!!!!! aja vi stack till stan där hade vi lungt och skönt slippa den farliga saken ... :O TACK SÅ MYCKET FÖR DETTA MATHIIIIIIAAAAAAAAAAAAASSSSSS!!!!!!!!!!













tack för dagen ändå tjejer <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?