2011!!!:O

2011-01-01, 22:49:39 / Kategori: Allmänt
Såfort allt detta har gått va?:o shiiit , min dag började med att jag gick upp runt halv 2 ville fan sova ju. då åkte jag till stan och åt lite där kom lull , vi gick runt och jag köpte med en dricka med min JOBBIGA väska fy säger jag. så kom malle då satte vi oss utanför hemlöp för att vänta in saker , till slut åkte vi upp till P-hustet jag va inte så glad jag ba " nehe då kommer han inte" vi tog lite bilder jag frös sönder. Till slut när jag kollade ner va han där jag blev så chockad och glad så jag skyndade mig ner hahah :$ kramade honom, vi kollade tillsammans han höll om mig och jag honom medans malle och lull filmade allt hahha. Det roliga va att han skrämde malle hahah då det va klart hängde vi med honom till bussen jag ville det där satt vi ett bra tag snacka om att han retade malle hahahah , jag och lull bara skrattade (: vi visste inte vad vi skulle göra med lull hon fick inte hänga med oss det va så elakt fyfan säger jag .. hon åkte med oss på bussen iallafall så när vi kom till malle sa hennes föräldrar hej och frågade hur jag mådde haha sen kom hennes mamma med små pizzor och drink fyyyfan vad gott det va. :o vi satt där ett tag , jag kom på att jag behövde min kamera laddare den åkte vi och hämta , när vi kom tillbaka skulle vi äta och efter det skyndade vi oss till becka, där hade vi massa myyyyys jag trivs som fan där ;D hon tog fram cola och sånt så hade jag lite vi snackade om sex igen HAHAHh malle älskade det såklart HAHAH! ;D hon hängde med oss ut vid kvart i tolv vi HANN PRECIS till tolvslaget EXAKT!!! :O så vi sprang jag sprang på vissa ihihih , då skåla vi (: jag och malle kollade på film halva natten , jag snackade skit mycket med hennes bror jag kände verkligen av att det va längesen jag va där. :o





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?