28/1-11

2011-01-28, 23:40:39 / Kategori: Allmänt

kom sent till skolan , sa varför sen när vi handlade så hade jag kul haah och i bamba med nya vänner (: går alltid till dom på rasterna , orka alltid vara hos oss ^^ efter skolan åkte jag , ubii , lull och emme till stan där visste vi inte vad vi skulle göra mer än att köpa godis och 6pooowerking aaafan ;D den tjejen är alltid galen hon , efter gick vi runt runt ingen visste vad vi skulle göra kollade på massa filmer :) och satte oss på olika ställen jag och ubii bråkade som alltid hahah och emme busa med mig ;D det har hon saknat , vi fick så ont i fötterna visste inte vad vi skulle göra typ alla var trött så kollade båten då åkte den :o sen tog vi den jag fick mat som alla dela typ och så åt vi chips japp (: det var gamla minnen , sen tillbaka till stan kollade på träningskläder för jag , ubiii & lull ska träna som fan nu....:D:D detta kommer bli kul vi kommer få bra kropp jag ska ha bäääästa KLÄDERNA sccchhh ;) till slut åkte ubah då kollade vi på min tv och sterio ååh lätt att jag ska ha den LÄTT!!!:O skiiiiiiiit bra ljud det sa lull med (:











Fan vad ubiii skrattade åt mig i skolan och i hamnen HAHAHAH :o hon kissade nästan ner sig och jag fick magont .. ihihi så rolig kan jag vara ;D fyfan vad vi har gått och gått och gått , ska träna :)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?