8/11-11

2011-01-08, 03:44:35 / Kategori: Allmänt
jag har varit med killen så mys vi hade , han hade köpt kärleksmums , dricka och chips. vi åt lite av det och kollade på en sjuk film kommer inte ihåg vilken nu. Så snackade vi med hans mamma om lägenhet jag kan inte fatta hon ska hjälpa oss att köa och hon har bil så hon kan hjälpa oss om det är så jag är glad över det hon är för söt mot oss. Hon sa att jag kan få bo där ett tag om det är så :o älsklingen kollade på massa sängar och soffor hahah så sööööt , vi snackade om att åka till Paris :o det vill jag verkligen shit jag visste inte att han ens vill sånt med mig och att vi ska till Inonesien snacka om att jag sa JAAAA.... jag kommer ta massa massa bilder på oss pussbilder och när vi badar , när vi ska äta , när vi är på hotellet ... ALLT!!! Jag är mer än glad nu , det finns hopp och jag hoppas verkligen ..


 min kärlek , mitt allt! <33

felicia :D

Sööööta :D



2011-01-09, 01:49:51 URL: http://feliciahelenaliv.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?