Baby! <33

2011-01-05, 04:22:30 / Kategori: Allmänt

Som jag sa innan det spelar ingen roll vad folk säger , jag vet att vii inte kommer säras. Man kan inte mer än att älska när vi ligger i din säng i timmar och inte säger mycket när jag bara ligger på ditt bröst och känner våra hjärtan slå ihop det är så skrattretande när du alltid ska blåsa i mitt öra när du ligger bakom mig du vet att jag hatar det som fan xD och när du säger samma sak helatiden hah då får jag damp så frågar du samma fråga så man får ännu mer damp ;D det är bara du som är så det är det jag älskar annars hade inte du varit du (: jag är så glad & stolt att vi kämpar som vi gör ingen visste att vi skulle komma såhär långt :) inte ens Du. när jag tänker efter på allt är jag så rädd att det en dag kommer ta slut det får mitt leende att bli något annat :( jag tänker aldrig släppa dig du är en del i mitt liv eller du är mitt liv. Jag kan inte alltid göra allt och jag är inte den bästa men tro mig jag ger dig det kan jag älskling <3



på fredag träffas vi ;D<333




Ja nu har jag ringt och ringt och ringt folk hela natten shiit detta är inte kul, jag ska hjälpa er så gott jag kan och jag tycker att ni ska lägga er nu fan .. tänk på nästa steg!

felicia.

Heheh ja lätt :D



2011-01-05, 11:15:37 URL: http://feliciahelenaliv.blogg,se

Jessica&Denise

va sött! :)

besök gärna vår blogg senare, där du bland annat får dagens outfit o annat kul :) kram så länge



2011-01-06, 07:23:53 URL: http://denochjes.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?