Känt m 2år idag!!!:O

2011-01-02, 23:57:30 / Kategori: Allmänt
Japp idag har jag känt Mathias 2år det kan man inte tro för det känns som en evighet det tog verkligen inte långt tid för att jag skulle komma nära dig eller känna trygghet sen hände alla våra bråk och tjafs men jag gav inte upp , jag ville träffa dig hela sommaren och alla andra dagar =/ i början va vi för blyga mest du faktiskt du vågade inte stanna när jag och malle kom vi fick jaga dig i hela centralen fram och tillbaka snacka om att det va jobbigt shit , jag gav inte upp heller till slut mot kvällen så satt du brevid mig men då kikla du mig i smyg och skrattade sen tog du godis av mig haha ^^ vi tog några bilder då jag va på bussen skickade du till mig vi träffades lite då och då jag kommer ihåg att den dagen kom då vi träffades helt ensamma du berättade att jag va söt och att du gillade stunden för oss bara , jag bad malle komma för att få bild på oss höhö. så började vi ringa varandra varje dag en dag hade du med dig pierre då malle va tillsammans med honom, vi gjorde massa bus i sommras men hade kul den sommaren kan jag inte glömma och dig får jag allt gömma i mitt hjärta efter allt ... tyvärr .. det va synd att jonas var med oss mycket hatar det det va han som startade all bråk annars kulle vi haft ännu roligare som du och pierre sa , att vi skulle åka med era moppar ut till en ö bara vi fyra du,jag,lull & han men nej så blev det inte för alla dumheter som ni gjorde. =/ jag fick en bild på att det skulle bli så roligt men det hände aldrig :( vi va massa i erat jävla garage äh det va med kul när jag och du höll på i gräset ahah jag kastade massa äpplen eller när vi skulle brotta ner varandra för att se om jag klarade det och vattenkrig ^^ när jag och malle försökte få dig att dansa hahah , när bara du och jag gick runt husen och du berättade där ni jobbade eller där pierre hade bott sen vad du vill bli (: det va det mysigaste på en sommarkväll tro mig. eller när jag kom i regnet så fick jag låna din jacka , du tände och sa att jag inte behövde, du och pierre jobbade mycket men jag och lull hittade alltid på något eller aa jag mest haha ;D som att dansa , sjunga och äta plommon jaaam. ^^ vi satt på bänken alla 4 och snackade när vi kom från skolan , det finns fett många minnen med er som finns kvar även om jag inte vill snacka med dig om det rent ut. det måste du förstå . jag och lull glömmer inte heller när ni bjöd oss på pizza (: du va så söt köpte lite godis med och när jag bjöd tillbaka när du satt i trädet och åt hahah :) då du och jag gick från gamle till willys och hadlade tillsammans , tog allt tillsammans hem till dig :)




 en av våra första bilder . :)
 och våran sista bild , SYSKONEN!!!








 den sista på dig , kolla så full du va dum.. 26dec 2010..



Jag kan bara säga tack för våra 2år tillsammans med glädje och tårar . Allt kommer finnas kvar inom mig för nu va det du som ville släppa allt för du har "tjej" man gör inte så om man står en nära det är ful stil, jag pallar inte ge dig mer chanser det va du som stog mig fett nära som en nära bror jag kollade dig för min bror och du sa " bästa storasyrran älskar dig" aa var försvann allt det då?

Claudia

hmm underligt.. jag brukar ha bra minne! :P



2011-01-03, 00:17:31 URL: http://claudiias.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?