26/7-11

2011-07-26, 06:35:34 / Kategori: Allmänt
Nu är det lika svårt att sova igen , folk tror väl att jag går upp nu haha men nej jag har väntat på att pappa ska åka till jobbet igen. der känns skit skönt att vara ensam känns som jag bor själv nu , jag har bara varit hemma .. skulle ppanta burkar då såg jag alle i affären haha:o så jag var med henne , vi gick runt lite här jag bor ooch snackade massa vad hon skulle göra sen när hennes kompis kom så skulle dom snacka i 2timmar hon ringde mig och sa " jennie jag behöver dig nu" jag sprang ner till henne hon kramade om mig och berättade allt dom hade sagt så gick vi till några gungor , snackade massa försökte ta fina bilder men gick inte så bra :p vi gungade haha roligt ju , sen hängde jag med henne till bussen vid halv 11 och gick hem.


 så söt haha.<3
<3




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?