28/7-11 SNART DANMARK!!!

2011-07-28, 01:14:06 / Kategori: Allmänt
Yepp jag mötte upp alle på bussen åkte den till älskling,jonte,emelie och en annan så bokade vi biljetter . (a) så vi åker vid 08:00 . jag måste sova nu då om jag ska upp 6:00 :O shiiiit herregud jag kommer inte orka fyyfan pappa kommer ligga och sova då med haaha det kommer kännas så sjukt och jag mår illa nu igen..:( jag vet inte om jag är nervös eller så är det problem igen..:( efter allt åkte jag med älskling hem vi snackade om framtiden och allt , han sa att han inte är redo att bli pappa än men jag finns där då , det är ändå jag som tar det mesta i början och sen skulle jag bli så glad om du gjorde saker som jag skulle kunna ta kort på (a) jag vill detta , det är klart om typ 4-5år hih , jag ska kolla jobb och allt innan. men att du sa kanske det gjorde mig glad , att se dig leka med barnet eller klä på :o naaw^^ men ska sova snart.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?