10/6-11 SOOOOOMARLOOOOV!!!

2011-06-10, 23:55:09 / Kategori: Allmänt
Kom försent till skolan alla va samlade och sa " så fin du är jennie" så satt bara jag och gäspa hahah ;d efter alla hade kollat på bilder och bajs gick vi upp till alla klassser och käkade jordgubbar det var la sådär (A) vi gick runt och runt till alla , sen satt vi med dom roliga. efter 1timme fick vi gå då gick lullie skiiiiiit fort :o malle åkte med oss till stan  ,sen åkte hon hem då började vi skälla på elisabeth igen HAHAH :D bråk igeen ... hon hängde med oss sen ingen visste vad vi skulle göra jag åkte till mackan och åt mat vi busade men jag vet inte om alla ord va BUS!!! :o runt 8 mötte jag henne igen vi ville bada , då var det för kallt så hon åkte med mig med bussen jag kom hem halv 11 , så sega va vi höhö ^^ nu är jag mega trött..








KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?