12/6-11

2011-06-12, 23:45:06 / Kategori: Allmänt
Igår fyllde min kusin 8år lilla emil ;D så vi åkte dit och fira , när vi kom dit var alla där dom grillade gottgott . .) jag satt med pappa , emils pappa och några till som spelade fotboll haha så dom skratta för pappa va dålig ;D han drack öl jag tog lite , när maten var klar sprang alla in för att ta hamburgare och sallad , cider tog vi med ;D jag gick runt när jag var mätt hoppade vi lite på stuttsmattan då kom lilla emma och min ena kusin , det mysigaste var när alla satt i solen ute och snackade med alla , jag satt med farmor kusinerna och några andra ^^ vi snackade skit mycket om massa olika , när det blev glass , tårta , cider och godis sprang typ alla runt haha och efter satt vi mer i soloen det var så mysigt jag fick en skön filt i solen :) sen kom MYGG!!!



 hennes hand<3



Idag träffade jag lulli vi åkte till mathias för att snacka , han vill ha henne eller något .... :O jag trror att jag skrattade sönder mig HAHAHHA han höll på med båda och jag lurade dom helatiden för att se om dom vågade , men näää när vi gick in i garaget och det var mörkt så pussades dom!!!!!!!:o och han sa " älskar dig vettu" :S jag vet inte vad dom 2håller på med , man får försöka med allt för att se vilka som är äkta och inte .. =/  shiiit vad han höll på med henne också.. tog på henne , pussa henne och allt.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?