17/6-11

2011-06-17, 23:23:40 / Kategori: Allmänt
Igår gick jag med ubii och lull ute (A) vi var i hjälle igen med dom vi alltid är med , busade som vi alltid gör med.



men idag var jag med lull vi åt buffe och köpte massa kläder, godis och cider JAAAM! :) vi har verkligen gått runt och runt och runt , så bytte jag min tungpiercing till en minder efter det köpte vi godis sen åkte vi till hjälle en stund det var då inte länge kan jag säga nu. när jag kom hem köpte jag en film sen har jag snackat massa med pappa om att flytta det tycker han att jag ska göra när jag tar studenten så att jag och älskling kan köpa allt man ska ha där , soffan och allt liksom .. det var bra , så berättade jag om att jag har kontaktat mina kusiner det fick jag :) jag vill träffa dom sa jag till han det får jag men inte mamma hahahha så visade jag en FUL bild på henne för honom han sa som mig "FYYYFAAAAAAAAAAN" HAHAHAH... vi snackade massa om pengar också , att jag ska spara till saker nu i sommar :) det ska jag fan , man ska ha roligt nu! det om att flytta det är ändå sant , jag ska lägga undan massa till det nu , data ,tv,säng,reser,el,soffa,vatten m.mm ....








KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?