24/6-11

2011-06-24, 03:55:19 / Kategori: Allmänt
Då har jag glömt att skriva igen , det är ju sommar nu men det kan man inte troo .. måndag och tisdag var jag på lisse med becka tills halv 12 på natten och igår var det match jag fick panik att jag skulle få stå själv alla kom förut dom jag ville ha där senare kom då och då var dom fulla .. :o natta hade kines ögon och alex var helt konstig hahah deras kompis var inte sån hon sa till dom som mig , natta var under mig jag fattade noll och alex var under stolen hahah knass dom :D När matchen började skrek dom och ville ha öl jag köpte en sen ville dom ha massa , jag sa neeeej massa .. deras kompis blev arg på dom och stack mot andra halvlek det fattar jag , så jag stog med dom andra wille och någon mer sen två tjejer :) mot slutet fick vi 1mål så 1-1 sluuutade det SÅ DÅÅÅÅLIGT!!!!!!!

jag och alex ^^









 ( förut)
Var jag med killen vi kollade på film och han höll på som alltid så jag passade på att snacka med hans mamma om allt med lägenhet och massa annat det var skönt att få ut :) hon är så sööööööt hon kommer hjälpa oss med allt , fixa så vi kommer få på något sätt och allt som man ska ha (A) så sööööt , men han var då sur eller skiiit , vill knappt göra något nu i sommar medans jag vill massa...:( Jag vill att vi ska ha roligt igen älskling , jag vill umgås som förrr jag vill att vi ska vara dom två igen som älskar ...:(



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?