3/6-11

2011-06-03, 01:39:40 / Kategori: Allmänt
1/6 onsdag tog älskling studenten .... :( jag åkte till stan mötte upp lullie vi köpa en ros och åkte till dom , man såg alla man kände där (A) så kom hans syster och alla vi satt med kompisarna , när dom sprang ut tog alla bilder och vi skålade med honom han sa att det var mycket sprit i hahah ^^ där var vi alla samlade bilder hit och dit , jag kramade han mycket och gick med honom .. efter ett tag gick vi till resturangen för att äta shit mina fötter jag kunde inte gå mer efter halva vägen med mina klackskor .. fyy vad ont så när vi kom fram tog jag av mig dom fötterna började ju skaka . det var god mat vi var 8per , jag gillar den familjen :) alla smakade av alla det kunde inte bli bättre .. :) men mackan var inte på bästa humör det kanske var för kompisarna eller något , vi kramade mycket där med , mot slutet fick jag tårarna ... :( jag vill inte att han ska sluta detta kommer bli tufft fyy har gått med han i 3år..:( nu är han borta , jag kan inte krama han i skolan eller något , han kramade om mig och sa " stumpan då" efter maten sa hans pappa att jag ska komma när dom grillar och på roliga saker det vill jag verkligen ;d han var snäll. dom åkte hem och jag var med lull vi drog till hjällbo en stund sen var det kallt mot kvällen .




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?