6/6-11

2011-06-06, 03:22:45 / Kategori: Allmänt
MIN MOOOOOORGOOOON SÖÖÖÖÖÖÖÖG!!!!!! åkte gråtandes till stan .... alla kollade på mig , när lull kom köpte vi mat drog till mölndal och satt där i solen ett tag (A) kom folk lite då och då som jag kände , till slut kom becka då köpte vi mer dricka och satt med lull tills det börja man kunde inte sitta i värmen vi alla gick runt lite. alla sjung när man hörde något , så spelade vi träffade andra och blev med i tidningen :) snaaaaacka om varmt jag ville ham er och mer dricka men vi hade inte ..... sååååååå äckligt varmt ... då dom kom som vi kan låtarna med så sprang vi fram och dansa då såg vi dansgoooolv snacka om att DANSA!!!! vi dansade på i solen , jag harfått massa färg..becka fick en raaag och mitt ex kom , så dansade jag och lull lite sen jag och becka och alla 3..det var mest i slutet alla dansade på dansgolvet vi alla hade kul jag tänkte inte på att vara ledsen men nu nu på natten känner jag ... :'( detta kommer inte funka...







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?