9/6-11

2011-06-09, 23:51:40 / Kategori: Allmänt
Idag kom man försent till idrotten.. fyyfan vad det var varmt där , jag var med lite snackade mest med alla (A) sen fick vi tårta och dricka där busade jag mer.. när vi skulle äta satt vi med stort bord, efter rasten stack vi till stan och alla åkte det GÖTEBORGSHJULET FYYFAAAN ingen får lura upp mig igen ... i detta regnet och vara så långt upp... jag och ubii blev rädda våran lärare med hihi , sen var det skönare när man bra rulla runt jag busade med emme och alla dom HAHHAHA det var då roligt , vinka somfan till dom (: vi slutade efter då åkte jag hem vid 1 somnade åkte till stan igen 5 , då träffade jag sanna från bb så snäll hon var , hon var sig lik .. när jag kom hem duschade jag och har packat badkläder för imorgon .





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?