Kollar film nu :)

2011-06-21, 04:30:44 / Kategori: Allmänt
och ja igår var det bråk kan jag säga .... jääävla elisabeth ska alltid gå på mig utan att jag har sagt något... ska alltid skicka bara så eller vadfan som helst... gav tillbaka henne hennes jäääävla kläder mmmh så nu ska jag ha mina pengar tillbaka innan jag gör något .... becka var med och skrek på henne ändå skickar du fast du inte skulle !!!! snart tar jag tag i detta på något annat sätt , vi ska fan inte ha mer kontakt du är ute ur mitt liv inse .... samma som du säger , säger jag om dig hahah...


Och idag var jag med becka , vi åkte till frölunda och köpte massa kläder igen haha alltid lika roligt och dyrt (A) massa snygga shit blev galen .. :o hon köpte över 1000:P efter åt vi pasta och drack cider :) hon mådde lite illa så vi åkte men då hamna vi på lisse ^^ hennes jääävla mobil ringde massa , alla ringde och gapa på henne för någon sak så hon grät hela kvällen jag sa till putte att komma .. mitt ex.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?