13/3-11

2011-03-15, 01:19:15 / Kategori: Allmänt
NU är det såhär när jag duschade kom jag på massa om mig och älskling jag vill att jag ska kunna sova där , kunna umgås som ett vanligt folk så jag tog chansen att kaxa mot pappa sen sa jag " alltså mackan fyller år snart då ska jag vara med honom LÄNGe sen ska jag sova DÄR såärdet" då blev han tyst haha innan har han alltid sagt emot men nu gjorde han inte det hahahh .... :o så jag kom på att jag ska städa oftare så att jag kan vara där helger nu kommer detta gå så så bra nu kommer vi göra mer ihop vi kommer åka på mer ihop jag kommer ta bilder och allt till mina vänner jag vet att ni vill se alle vill verkligen och lull (: då när jag var på såhär gott humör kom en jääävla sak ivägen ..... malle säger att hennes mamma säger att jag måste ge henne 500 för jag fick en sak i present ... :O vad är detta??? en present hallå? fyllde år?? så nu kan jag inte köpa mina skor som jag behöver för att ta när jag vill ut och springa eller komma ifrån saker!!!! NÄÄÄ DETTA SÖÖÖÖÖG!!!!!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?