13/3-11

2011-03-13, 22:21:25 / Kategori: Allmänt

Hejhej kanske? :) min dag började med att jag gick upp halv 1 fick åka fort och handlade en ros till sandrii ^^ jag tog fel tid fan eller hon sa lite fel :o men jag hade tur jag snackade med lull tills dom kom , det regna usch jag var hungrig köpte något litet efter jag hade varit inne i systemet (: gick runt lite till slut kom sandrii då fick jag en blombukett :o så sööött och fint (:: vi gick och mötte dom andra sen kom michael där bara :o han hängde med oss till bowlingen , först var vi galna sen blev det segt jag och alle hämtade en cola och så ringde jag matte när jag spela hahah idiot som drack fyfyfy ..... vi spelade 1timme och snackade , dansade ^^ för att vi fyllde år så fick vi DISCOBOOWLING!!! :D Jag och alle kramades hela tiden jag och memme snackade om massa , fick sitta nära då när det var slut kom sandras mamma och sa " grattis till förlovningen du vet att alltid finns en öppen dörr" :) vi gick hem till sandrii på vägen snackade vi om hur våran student ska se ut (: vi 3 ska träffas på något sätt jag är bjuden till alle och någon mer hahah men det går , hon sa med att vi ska åka till stan någondag nu så ska jag få välja en present fan vad glad jag blev!!!! ;D sandra är snäll , vi snackade om massa dom andra gick bakom , jag och alle hälpte henne att ta upp sån madrass till dom efter började vi ta fram mat det var gottgott , kyckling ;D cider och allt ^^ vi var hungrig kan man säga och så kan jag säga vi kom in i allvarliga samtal där , om våra liv och mitt och sandras liv , men det var kul att höra lite igen efter alla år som gått , dom ville se melodifestivalen med alle fixade mitt hår hela tiden vi tog massa massa massa cider och chips då vi kunde inte nå dom gav allt hahah skönt sånt ;D när vi var klara dansade vi det var skit kul hahahah dom var så vilda jag ville filma glömde det ... :( tog massa bilder , men hahahah alle rocka loss ;) sandriii var på soffan och dansa memme sprang runt med ölen som tog ibland ^^ ringde matte massa han var helt full och borta :@ vi hade så kul , vi häjjade på samma killar , eric och danny ;D;D på natten tände vi ljus tog in mer cider och mer chips , där satt med massa snack och skratt , jag skrattade så jag tog upp mina ben man såg rumpan men aa man bjuder på sig själv när man dricker så jag var inte full men memme hahahah började dansa tryckare med mig HAHAHA så sköön .. :$ sa skål tjejer helatiden , senare började dom sköna för mig och sandrii det var så sött på spanska gumman ;D





















































Imorse ^^








VEM LÄÄÄMNARR??????????????????????????????????

 så SKÖÖNT väder ..

 tack för helgen tjejer , detta var skit mysigt :) FAANFAANFANAFAN ATT SANNA ÅKTE FAAANFANAFAN!!!!!!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?