9/3-11

2011-03-09, 21:33:16 / Kategori: Allmänt

Shooo bloggen! :)
det var inte igår som jag berättade om min dag bara texter ,
men aa igår var jag på jobbet jag fick så jävla bra kontakt med en kille där vi snackade om hans privat liv :o jag lyssnade och berättade lite som jag tyckte (a) vi hade det bra , tog hand om barnen tillsammans så vill han ha min facebook och gyma tillsammans:o jag ba visst , han bor här jag har sätt han i mölndal , så snäll :) efter åkte jag till stan med lull vi satt i solen och snackade om masa som alltid skiiit SKÖÖÖNT , men nu? SNÖÖÖÖÖ!!!



 så SKÖÖNT!!!




Idag var man hos tandläkaren det gick skit bra , men jag har ont i munnen får tandställningen jag ska kämpa nu (a) när jag kom hem somnade jag haha (A) lull ringde jag tog min pizza och nu städar jag undan men nu får jag ladda för imorgon!!!! ska ÄNTLIGEN träffa marcus , lull ville men hon sa " klart att ni ska träffas vi behöver inte ses" jag ba TAAAAAAACK!!! så får se hur det går jag är lite spänd fan shiit ....=/


Men åååååh jag vill ha sommar nu ÅÅÅH!!!! ;:D jag saknar turkland jag skulle kunna göra vad som helst för att få åka med malle till grekland som vi sa jag kommer göra det som behövs om vi ska träffas mer för det så gör jag det lullie sa att hon också fattar det och att vi ska ta ännu mer bilder då det ska vi fan , jag vill komma ifrån igen ha mer färg än andra hahah ;D vi ska det , året hahah! <:Ddetta ska gå igen vi ÄR BÄÄÄÄÄÄÄST PÅ ATT TJATA TJATA som förra året hahah!



 ^^ SAKNAD!!!!!





Boookad igen , fredag min fru och lördag min fru igen med sandra , sen några andra då ska vi fira oss hon ringde mig igår vi skrattade tillsammans igen hehe underbart , vi kom vi sagt på att vi ska börja träffas igen du bpr ju över gatan hallå? det var du , jag och alle förr malle med fan det var tider det :o men aa vi ska träffas tidigt på lördag kväll för att busa I SYSTEMET HAHAAH jag bara aaa aaaa det ska vi hahha aaafan gumman , det måste vi detta kommer bli så roligt jag ska ha så kul som det går som du sa och så ska vi sova över (:: NU TAGGAR JAG BB-HUSET!!! :D




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?