ÄKTA kärlek??

2011-03-19, 04:00:46 / Kategori: Allmänt
Jag måste då säga jag såååg världens sötaste film nyss jag skojar inte , den GILLAS (Aaa) att en gammal tjej letar efter sin kärlek efter 50år ger inte upp och till slut hittar honom , jag kollade helatiden jag kunde inte sluta titta inte nog med det den farmorn är hur gullig som helst , barnbarnet kunde snacka med henne om allt och tjejen som har gjort filmen fick bra kontakt med henne jag vet inte om filmen är SANN om den är det så säger jag GRYMT GJORT!!! där ser man man ska aldrig ge upp , kanske fan därför jag inte ger upp hur mycket ni tjatar i mitt huvud jag har/vi kämpat 2år & 3månader nu varför ge upp?? säg mig det , det skulle varit skillnad om detta hade handlat om annat , om han hade slagit mig om vi hade tagit känslor om vi hade bråkat dag in och dag ut men det gör vi inte .. :) vi träffas inte lika ofta men och? nu har jag varit på praktik och han i skolan plus vi alla vet hur han är , vi behöver inte ta upp allt dåligt mellan oss visst? jag vill se allt framåt nu :) dessutom ska vi träffas SEN HAA fick ni ..... :D jag kan säga jag get upp då jag mår dåligast av detta , jag tycker själv att det är skönt ibland att ta en liten paus jag menar då känner man SAKNAD man kan tänka genom allt o.s.v (: Mackan är då min STÖRSTA FÖRSTA KÄÄÄÄÄRLEK!!! <3



 brun och fin från TURKLAND 2010 (: MINNE!!!!





Näää nu ska jag käka min kräm sen träffa min käääääärlek(: hoppas på en ny bild!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?