Nu är man 20år !!! :)

2011-03-06, 23:11:47 / Kategori: Allmänt
Japp inatt kom min pappa in och sa grattis sen snackade jag massa i tele (: jag sov länge varför inte liksom? sen åt jag lite snackade med lull , duschade och fixade mig för att åka till stan snacka om att massa ringde och messade grattis shiiit .. :o min mobil dog nästan av alla samtal då jag kom till stan var lull där vi satte oss på mc med en dricka sen kom emme och malle då gick vi för att äta hahahah vad vi skrattade där det var en sån jobbig gubbe som hosta typ shit han skrämde oss så lull spillde soppan hhahah ^^ vi gick bara skrattanfall så ihih men det avr roligare än vad jag trodde (A) det var vi 4 men ändå roligt (: vi var la där typ 1timme för vi ville ta det lungt coolt att emme var med att hon inte stack eller något .. :o det var väl för du hade din mobil hahah ;D Lilla malle hon är alltid som hon är med sitt skratt och sina händer hahah ^^ då jag kom hem ringde lull gråtande :o  men det löste sig sen frågade pappa vad jag önskar mig , han har en plan !!!!! :O OOOOH!! BB-hustet då hahaha bra att chilla (cilla) åkte ut hon var ganska rolig men nae jag vill ha Tuttelisa kvar ,D



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?