Nyss BIGBROTHER!!

2011-03-01, 23:27:02 / Kategori: Allmänt
Usch vad kallt det har varit idag jag har varit så trött och aaah plus en spydde där idag fyfan vad rädd man blev jag kunde inte äta klart usch ... slutade 4 mötte malle fick hennes kamera¨åkte till stan för att möta upp lull och matte igen han ville snacka såg ledsen ut så varför inte ... =/ men trött är jag jag kramade honom då var han glad fy vad han tjöta :o jag trodde aldrig att vi skulle få kontakt igen jag vet inte om detta är sant eller om du spelar men tack för att du lyssnade på det jag sa förut tack (a) jag trodde du skulle byta ämne :o lull säger att vi är busiga igen för att vi hoppa på varann om han går på mig går jag på hahah jag ska också vara jobbig , synd bara att jag inte lånade dina byxor som du sa ^^ det skulle varit kul för det var KALLT lull är så förkyld. :( vi mest umgicks och snackade om mattes tjej som är sådär =/ ni är söööta men ni vet verkligen inte vad ni vill =/... till mig och mackan????? HMMMMMMMMMMMMM!!!!!!! du har inte svarat eller skickat sen i fredags vadfan håller du på med??? :O:O vad ska jag tro? vad ska jag tänka? vad ska jag vänta på?? :'( VILL INTE dETTA!!!!









KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?