Orkar inte blogga nu ..

2011-03-27, 00:26:14 / Kategori: Allmänt
åkte till stan när jag vaknade mötte lull hon hade mycket att säga så skulle vi till matte , satt där i solen ett tag skit skööönt men han var jobbig som fan puuuuuuh... jag att han är jobbig helatiden för det är han ibland (a) herregud vad jag skrek och sprang , lull skrattade bara åt oss men aa så blir det när man är med honom vi har roligare på ett annat sätt än med mina andra killkompisar ... vi sprang runt , gick runt , satt i solen och aa ... efter då han skulle hem drog vi till stan handlade lite , åkte hem hit till mig köpte pizza och bara umgicks som vi knappt gör i skolan nu .. men det känner nog bli så igen. snackade med pappa om min present :D:D kanske kommer på onsdag då kommer bild på det ^^












 nu detta , duschade nyss mår inte bra!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?