Ska bara säga ...

2011-03-14, 01:40:23 / Kategori: Allmänt
Jag hann inte skriva att jag hade det så grymt trevligt hos sandra med alla :) jag och alle sov tillsammans fyfasen vad varmt det var under täcket du var så jäääävla söööt du tog dina armar runt mig typ min mage eller hur man säger .. :$ jag kände det så jääävla söööt är du , jag älskar dig... <3 när vi skulle upp orkade jag inte jag hade sån huvudvärk så jag låg kvar en stund sen kom hennes mamma då hoppade jag upp hahah tog frukt och gädde ;D vi satt nog 1timme med hennes mamma snackade om gott och ont att man ska ha ett sånt liv man har? att du gick igenom allt det? usch jag kommer ju ihåg det mesta men dettaa visste jag inte efter alla år .. :o så jag sa ja till att vi ska till stan en dag nu och snacka mer om detta sen dra på bio med alle och sova hos dig igen , då tycker jag att vi alla köper med jag förlorade mycket pengar kan jag säga .. din mamma är så goo jag tror att detta kommer lösa sig mer , ni gav mig råd fy vad arga ni skrek efter det jag sa jag kan fatta . jag ska försöka med detta!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?