VÅRDAGEN kom idag ;D

2011-03-15, 23:37:29 / Kategori: Allmänt
Åkte till stan mötte lull , åkte till matte snackade lite han höll på igen gud skulle bära upp mig jag HATAR det verkligen HATAR ^^ så det gjorde han massa och kramade mig skit hårt jag ba ååååh shit.. ^^ fast det känns alltid bra när han gör det man känner sig älskad av en vän då liksom :) hans lillasyster kom ner kramade mig typ hoppade på efter det kom hans andra syster och hans ex..:o jag visste inte vad jag skulle göra jag satte mig i solen en stund snacka om SKÖÖNT (: vi snackade lite till lite mer folk kom till slut skulle vi möta plutten i hjällbo då hängde alla dom med roligt hahahh fyyyfan vad JOBBIG matte va WAAAA lull skrek på honom HAHAH sen jag med ;D tess bara skrattade , när malle kom sa tess " vem är det Jennie , hon skämmer ut sig" jag ba ; hahahah tess ge dig det är Malle ... då sa hon ; aha men ser du inte hallå .. jag skrattade så jag doog så kan man ju inte säga .. .:o hon hängde med oss på vagnen hahah fan vad kul det var hon som fixade stämningen ;D kanske
skullee träffas på fredag :o vi hade skit bra kontakt innan , du är för goooo tycker jag ^^






När vi kom till stan bjöd malle på mat (: nyss kollade man bb-huset skrattade som fan :D





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?