11/5-11

2011-05-11, 23:59:56 / Kategori: Allmänt
Idag var det som sagt idrottsdag ... fyyy i helsikte vad varmt ... :o jag mötte lull i stan så åkte vi till angered vid halv 9 då var det 16grader :o sen när vi kom fram var älsklingen där :) jag satt lite med honom och snackade med alla , jag och massa andra var inte med jag var för hungrig hann inte äta och det var så varmt man fick hämta vatten helatiden (A) mackan satt med oss helatiden när jag skulle äta lite fick jag och ubii hämta skedar i mc så satt vi i solen med han och lull .. vi satt där tills vi sluta halva var med och andra var inte lärarna tjöta sönder .... :@ mackan hade verkligen tråkigt han kom hela tiden också , kramade , retade , skojade och allt vad han gjorde (: i slutet åkte vi med honom till gamle sen åkte vi till Landvetter för att träffa tess och bada hahahha vi fick sitta 4 i baksättet hahahha vad roligt det var , jag är ju så lång så ubii fick lite ont men vi alla skrattade det var så jäääävla trångt :O lull skrattade också när vi kom fram bytte vi om drack kall cola och bara hade det gött tillsammans :) malle fes hahaahha ;D tess var så skööön när hon bytte om hon gjorde roliga saker malle med hahah man såg hennes röv i speglen och precis när vi skulle ut började det oska som fan regna som in i .... :o vi gick i regnet med handdukar hahah så rädda jag och ubii var när vi kom fram snacka om blöta ... :o precis då kom soolen (: vi skvätte vatten åt chips, godis och drack cola :) malle och tess badade mest och båda kissa hahahaha ^^ på vägen tillbaka var det varmt kan jag säga , när vi väntade på bussen till Göteborg så skrattade vi ass mycket ingen ville åka vi kom fram till att när hon är i Landvetter 2veckor sen 2veckor i Angered så ska vi också vara med för vi hittade en båt som vi ska ta nästa gång (AAAA)!!!! :D det äckligaste av denna dagen var att när vi tog bussen till Landvetter centrum slog en BLIXT ner i bussen men det hände inget :o jag blev så rääääääääädd!!! :o och bussen till Götet hade vi bara roligt , trötta var vi alla !  jag och ubii gick lite i stan innan vi också åkte hem Jaao!





Framme i Landvetter!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?