12/11-2011

2011-05-12, 23:45:10 / Kategori: Allmänt
Har mått illa hela dagen och haft huvudvärk jag hoppas inte att min mage börjar igen ... .:( jag , malle och lull köpte lite fika och satt utee i solen :) jag drack mest för värmen sen gick vi förbi becka då kom hon ut alla vi gick till malle , hoppade på hennes stuttsmatta och snackade sönder där :) lull satt när vi hoppa så hon flög  , hon satt och tittade på oss massa och klappade händerna när vi var roliga hahah :) sött , när vi inte hoppa snackade vi om Bb , vad vi ska göra i värmen och allt . becka säger att vi alla ska på en bar med malle också och att vi ska bada efter skolan en dag , grilla med vill hon höhöh ^^ vi ska göra allt detta då vi alla kan (A) när jagvar trött gick vi alla hem , jag och becka till oss malle hängde med lull. Vi stack till becka en stund hon fixade sina möss uuuuch efter köpte vi pizza vid 21:00 :) jag kan säga det var det mysigaste fan det var bara vi där och det var hur lungt som helst , vi snackade om ännu mer då :)<33












Imorgon kommer bli stress men jag skiter i det bara vi kommer ha kul med alla :) malles kille hahaha.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?