16/5-11!!!!:O

2011-05-16, 21:41:26 / Kategori: Allmänt
Oojoj inte mycket bloggande här ... :o jag har inte haft tid i helgen , kommer hem senare och gör annat (A) här kommer det!


Fredag ; jag hittade inte dom i skolan haha :o jag visste inte om jag skulle gå eller inte så jag gick och gick alla ringde och ringde även om jag hade lite batterier.. till slut när jag var under eriksbron skickade läraren "du får gå tillbaka" .... för fan då ...:o jag hade ont i benet och var kok varm plus hungrig , men aa jag åkte tillbaka där satt en tjej vi snackade om massa innan älskling mötte upp mig så gick vi till bamba tillsammans :) vi åt tillsammans , skrattade busade & var med varandra på rasten (: efter skolan var jag glad för vi myste och så , vi åkte med malle till hjällbo var med jessica och tessan en stund sen åkte malle för att hämta sin kille...(a) vi alla snackade med honom så han var förvirrad hahah när dom kom tillsammans... alltså WAAH!!! lika korta och se malle så KÄÄÄR hahaha , hon lyste upp :o och tessan retade henne somfan hon skämdes hahah det var roligt ju ;D men lite kallt ingen visste vad vi skulle göra , vi snackade frågade vad han gör, bor och hur dom träffades :) så skulle han köpa cigg vi köpte chips ^^ satt på en bänk med en fin utkik och käkade tillsammans malle bara sa att det var pinsamt hahah (: jag ville att dom skulle få tid för sig själva med så dom åkte hem innan oss (A) men vi hade kul ändå!


 mer bus med dom :P

 sött :)
nykär^^







Lördag ; Tessan ville träffas , vi kom lite sent så regna ... jessica och matte kom istället han berättade om sitt jääävla liv .. jag sparkade boll med henne sen kom tessan med hennes kille då kastade vi alla boll (A) när vi gick in i svalen kom jääävla matte och hoppade på mig försökte kasta ut mig jag fick sån flipp så jag sparkade honom , slog honom och skrek han bara skrattade och fortsatte -.... jag tappade byxorna för vi slogs som killar gör , jag kunde inte göra allt sjääälv för dom skjöt boll på mig också ...... så suuuuuuuuuuuur jag var efter det , lullie gick efter mig varje steg jag tog med ....:@ jag fick inte stå någonstans fan .. matte retar upp mig igen jääävla handikapp ... :@:@ ... efter skulle dom till sin farmor då drog han i mig sa äckel och kastade ut mig i regnet ...:@@ tessans kille gick med oss , han snackade lite och satt med oss (A) jag åkte direkt till becka var så trött och suuuur , så vi snackade om allt , hon städade lite sen satt vi vid datorn tills jag skulle hem i regnet...:D hahahah det var roligt vi busa med en kille, han var äääkta bög eller något han härma oss såg verkligen ut som en tjej hahahah ;D jag skrattade mest , fyyyfan vad kul hahahah på natten städade jag lite och kollade på gaga på tv :)!






Söndag ; vaknade jag sent var så trött efter åt jag och lull i stan så åkte vi till henne för att baka :) det regna då också ... vi snackade i rummet om varför hon inte äter och massa skit , så fick jag saker som inte passa :) efter bakade vi och tog macka , innan jag åkte kollade vi på tvv och när jag kom hem la jag undan kläder som är för litet (A) jag hatar det men fan , nu vet jag inte vem som vill ge lite pengar för det , det är ju blandat dom jag älskar och märkes ibland ...






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?