2/5-11

2011-05-02, 23:16:52 / Kategori: Allmänt
OJOJ nu var det ett tagsen jag skrev igen jaao , jag har haft så mycket att göra helger och lov är det så det fattar ju alla .. :) då är det bara att börja..



Fredag ; Vi hade en långskol dag , var i skolan till elva då ritade vi lite sen åkte vi för att äta på hotell och något men inte gott nänä ... jag och ubii var hungriga hahha , efter satt vi ute lite då blev jag röd ^^ vi skulle till vårat ställe där vi hade utställning fan vad litet :O mysigt ändå , skåla med cider och nötter gott ;D efter 1timme stack jag och ubii hahah vi gick från valand till brunnsparken aaas skönt i den värmen :) då köpte mat hihi efter åkte vi till hjällbo för att träffa therese och jessi men såklart kom mathias .... böööög ... vi gick med jessie till en gunga fan vad jobbig hon kan vara hahah :$ jag fick damp , hon och ubii gungade lite. sen gick vi ner igen då kom tess men var kaxig dumma unge vi satt med deras föräldrar lite i solen och gick runt (a) innan vi skulle åka snackade vi alla , tess berättade om sin fostersak och pojkvän jag snackade om mackan , hon blev chockad och allt som jag sa om pappa hon tittade bara på mig.










Lördag; fyllde becka år :) jag städade lite och tog på mig innan jag stack till henne sen köpte hon pizza till oss så sööt :) vi satt där ett bra tag efter kom vi på att man måste såklart ha GODIS så hon köpte chips och fanta det hade vi ute i solen lite snacka om att vi tog massa bilder denna gången :o massa .... men jag var glad över det :D vi mötte upp hennes kille vid bussen gick upp till henne där hela hennes släkt var haha han blev så blyg så han gick in till köket vi fick hämta tårta och smörgås till honom :o efter mådde han illa jag var så rädd så jag gick fram och tillbaka hahah alla vet hur jag blir :$ han fick vila då satt vi och snacka , vi gick ut på balkongen med lite chips mumma ;D där satt vi i solen sen kom han för att röka då sa han att han hade en sak till henne i sommar , att jag , hon , han och mackan ska dit!!!!:o det vill jag fan , jag vill massa i sommar det ska hända med!!!! när vi gick in igen tog jag mer hihi och dricka så kom hennes kontaktperson HAHAHAH henne älskar jag jag AVGUDAR HENNE!!! :D hon var så rolig att jag inte kunde sluta skratta jag gick med henne , när vi skåla med en drink så skratta alla åt mig :D vi kollade en rolig film innan jag stack hem :) jag önskade att det inte var så stelt vissa gånger men vi har flera år på oss gumman :)<33

























KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?