30/5-11

2011-05-30, 23:51:26 / Kategori: Allmänt
Jag har inte varit hemma så har inte kunnat skriva .. ^^



Torsdag ; klassresan då hade vi kanon väder , vi möttes i stan dom flesta så åkte vi till skolan satte oss i bussen ¨då kände jag i magen jag visste inte vad jag skulle göra mer än att ta det lungt. när vi väl började åka lugna det ner sig , vi lyssnade på musok och åt pizza haha :) så fick vi veta att det gick fortare än vad dom trodde , vi stannade för att fika i varberg men shiiiiit vad trött man va .. ^^ efter åkte vi vidare till heslingborg och tog båten , innan åt vi mer pizza och på båten köpte alla GODIS!!! :D i danmark var vi på en konstsak :) det var fint , varmt men för mycket folk till toan hahaha.. ;D ubii mådde inte bra vi sov ganska mycket i bussen :( efter det åkte vi för att äta middag och köpa sånt vi ville man blev ju galen av alla affärer , jag snackade med massa skåningar som skratta åt mig hihih ^^ det sista vi åt som var TAI fyyyyfan vad gott jaaaamjaaam jag och ubiii bara njööööt av det!!!! vi köpte lite saker , påvägen hem till götet var det mer film och alla käka godis , det började regna somfan. efter en stund blev jag trött igen (A) somnade med ubii , då vi kom till kungsbacka vid 21:00 var det BILKÖÖÖ , i all regna då började vi ha fest där inne HAHHAH hade musik tog bilder , skratta massa , och va galna :) jag , alle och en lärare åkte samma tåg så vi snackade innan alla gick av , den kvällen var bra även om jag kom hem vid elva så var det värt det fan!! (A)



Fredag ; BALEN!!! ville sova till 1... men jag gick upp lite tidigare , packade det sista och städade lite, slängde skräp.. jag fick skynda mig till min vän sandra och sen till alle och fixa mig där var jontii :) vi snackade alla , åt och fick stressa till mitt tåg , stressa till älsklingen men där var det lite lugnare ... så blev det massa kort , sen vidare till BALEn så kom tommie sen kevin hahahah .. ^^ alla kom och tog parbilder, det var segt i början då vi skåla med äckligtvin ... när musiken kom blev det lite mer löst och maten , vi köpte mycket öl & cider innan men när vi åt skagensak bläää... då fick en som heter madde den sen när det kom kyckling jAAAAM!! :) då åt jag och drack cider , alla snackade med alla och bara hade det bra , när jag skulle på toa fick jag veta att en spydde där EEEUUUU!!! så jag gick tillbaka , mackans lärare ville ta en bild han hade kameran i ansiktet på mig då sa jag ; men neeeej i så nära ... då skrattade alla hihi ;D när en skiiiit bra lååååååt kom började alla dansa och sååå men näää då skulel vi käka tårta , jag tog cider igen efter det ville dom gå ut lite och dansa igen , kevin var så full attt han tog av sig hahahah :) så vi skratta , han hans lärare , linnea och madde var fulla .... plus jossan lite ;D roligt ju , älskling var lite lite full hahah , vissa dansade mer än andra mackan , tommie och deras lärare dansade på fan (A) skit kul att se, jag dansade lite med han , lite med kevin , lite med madde och lite ensam :) varje gång dey blev varmt tog dom min cider jag fick köpa massa ....;o ääh vadfan vi hade massa kul , då det var som varmast gick jag och kevin ut för att ta luft då började han styra min kropp med en dans HHAHHAH det var så kul att jag skrattade helatiden , han kan ju inte ta på mig så ..:o mackan skratta han blev inte arg sen fick jag en puss på kinden och så tog han på min röööv ...:o herregud vilken kväll.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?