31/5-11

2011-05-31, 23:36:27 / Kategori: Allmänt
Shoohej! :) vilket litet bloggande denna månad!!:O men ajja idag åt vi inte i bamba så jag , ubii , lull och några andra satt vi hamnen jag hade med mig min underbara PASTASALLAD!! :D det var så vaaaarmt och skönt , när vi börja igen ville ingen in vi kom lite sent och sista lektionen kom vi med sent höh ^^ efter skola blev det lite bråk , vi åkte till hamnen i stan för att sola lite och vidare till hjällbo där var matte full med pierre :P jag och ubii var med dom tills lullie kom , matte busade som alltid , kramade , tog mina chips , tjöta och massa medans pierre bara ville gå.. :o efter ett tag snackade han med mig jag visste inte vad det var men när lull kom tillbaka stack han!!! :O ahahha , vi gick med dom till vagnen sen var dom så dumma att dom åkte ifrån .... då åkte vi med , snacka om att man nästan somnade så jääävla gött att vi är LEDIGA 1vecka nu!! :D:D men hatar att älsklingen tar studenten ....:(







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?