4/5-11

2011-05-04, 23:37:04 / Kategori: Allmänt
Iddag kom jag nästan i tid till skolan :o pappa va laack ... fyfan vad kallt det är ute då , jag visste inte vad jag skulle ta på mig .. det gick segt i skolan med äcklig mat och en arg lärare .. jag skiter i henne eller`? sista lektionen jobbade vi bra med vårat nya tema , att hitta en bild skissa upp det och måla , camilla sa att vi aldrig har varit så duktiga hahah ;D efter skolan drog jag och ubii till mc åt lite och snackade (: sen kom lull då fixade vi kläder för hon har fått pengar :) efter åkte vi alla till matte eller nä jessie , hahah hon hade ett leende på läpparna igen haha :) jag var med henne medans ubii och lull köpte mat , såklart kom mathias ut!!!! Så aaarg jag va jag skrek på han slog han oc´h skit , snacka om att jag HATAR folk som kan snackade med mig när andra inte ser eller krama mig då andra inte ser ... när han gick in i svalen kunde vi snacka men inte annars ... vi snackade typ 1timme och han bara var JOBBIG.. jag dansade lite med ubii sen dansade alla dom 3 jag ba : men vaa hahah .. dom busade runt alla åt vårat godis men jag kunde ha kvar mitt hahahah ;D alla tog av lull stackars hahah ^^ när det blev kallt åkte jag hem då åkte lull med (a) nu är jag svin trött..






 tack lull!!!! :)




Helgen är bokad igen hahah .... :)<333



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?