GGG AAA III SS VS IFK!!! ;D

2011-05-09, 23:49:10 / Kategori: Allmänt
Jag fick sticka till tandläkaren och fixa min jävla tandställning nu är det bra igen :) när jag kom till skolan mötte lull och ubii mig vi gick till bamba där var älskling aaa ;D efter satte vi oss ute fan vad gött men VARMT åååh ;D och lektionen va seg , jag kom igång iallafall så skulle jag snacka med skolsyster orka ... =/ när vi slutade köpte vi mc satte oss i solen och hade det skönt då kom en liten flicka bakom och bara krama mig vid ryggen jag blev så rädd va :o hon försökte ta min mat hahah ;) så kom carro med sin bror och therese hahh vi hade roligt alla vi tog lite bilder , snackade och skrattade ;D man kan bara det i detta vädret (A) jag stekte på som alltid , när jag skulle på toa hängde hennes bror och ubii med hahah han var så söt jagg kom ut därifrån så frågade han om jag skulle gå före han när jag redan hade varit där hahah :$ vi gick ut till dom andra igen , sa att vi ska ta en dag alla att åka till en ö och grilla .... :))) då ska det bli massa massa bilder , skratt och kärlek bara med all värme :) runt halv6 stack vi och köpte en sak sen till ullevi fyyyfasen vad folk bara för DERBYY!!!! :D vi hade det STEKT där bland alla folk mamma mia jag var varm som fan jag var röd i ansiktet hostade som fan och massa skit men vadfan BLÅVITT , jag hoppade som en idiot mina fötter nu och min hals . :o vi vann med 2-1 HAHHAH!!!! :D efter matchen var det bråk en kille blev misshandlad jag ville DÖÖÖDA DEN KILLEN SVÄÄÄÄR!!!! han som fick alla smällar kunde inte gå alla hoppa på alla!!! :O

min sötnos med min halsduk (A)



<3




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?