Om idag :)

2011-05-16, 23:25:13 / Kategori: Allmänt
Jag kom fan till skolan I TID!!!! :o när jag kom in i klassen var alla tysta och tittade på mig jag ba " hallå , vad händer" då handlade det om en annan sak ..::o och så sa dom ; coolt du är i tid azuum! hahah , på rasten var jag mest med ubii så snackade vi med malle hahahah så rolig är hon shiiit verkligen nykär :) på rasten var jag med älskling lite sen hans klass som alltid ^^ sista lektionen var jag verkligen seg skojar inte .. jag somnade nästan , försökte jobba lite. Vi drog till hjällbo för att slå mathias då kom klart jessica till oss vi ba FAAAN!!! vi var med henne och hennes vänner ett tag när han kom hade jag foten bakom men sparkade ej:o när han och hans fula vän kom gick vi efter , mathias sa bitch jag sa tillbaka han vågade inte komma när han bara var en bit ifrån hahah .. den fula saaken sa allt åt honom jag fick damp sparkade på en sak för han skulle fatta men han bara skratta IDIOT....:S när han sa att han skulle skicka en tjej på mig som redan har slagit mig så stack jag jag pallar fan inte mer bråk inte där dom är fan som ett ZOOOo eller något där!!! :S



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?