18/11-11

2011-11-18, 23:50:56 / Kategori: Allmänt
Månaderna bara rullar iväg..:o igår hade jag och älsklingen 2år&11månader!!! :)
jag var med ubii efter skolan en stund vi satt i centralen och snackade oom mitt liv och massa om hennes som jag knappt visste liksom att föräldrar är så stränga ... puuh... jag har gapat på min pappa 2dagar nu jag ska fan visa vem jag är jag ska säga vad jag tycker och hur jag vill ha det (a) det är bråk om att jag inte får bo hos killen så jag är helt flippad... jag vill han vill hans mamma vill , det är bara min pappa!!! han kan inte släppa mig känns det som. Men herregud jag är 21 om 4månader så jag har mer än rätt att flytta jag kan göra emot om jag vill hon tar ändå hem mig dit men aa., jag sa till pappa att nehe då ska jag sova hos honom när jag vill vardag som helg det gick han fan med på bara jag säger att jag gör det .. =/ sjukt!! det är jag glad för , han bara snackar om att jag ska bo här tills jag är klar med skolan som är om 6månader så daaah ... ;) iallafall efter skolan idag va virre med oss vi kriga för min mobiiiil som jag köpte!!! så dyyyyyyyr , 5800 :O men den är nice! + imorgon ska jag käka med baby ute (A) !!



 denna gillas...(A) med min nya mobil!!


 HIHI!!!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?