28/11-11

2011-11-28, 23:54:57 / Kategori: Allmänt
Lördag & söndag var jag med killen , när jag kom dit köpte jag lite mat och han köpte chips sen gick vi upp till dom igen (A jag åt lite han satt med mig .. vi hade inte så mycket att göra han SPELADE!!!!! och jag var inne på msn i mobilen sen mot kvällen då kollade vi massa filmer , busa och hade det bra (A) såg la 4filmer som allt och dom va roliga det blåste ju så mycket så snaacka om skönt att få ligga och krama om sin älskade när man nästan hör hur allt flyger runt..:o när vi vakna åt vi lite och kollade tvv , när jag kom hem vilade jag lite.




>Och idag va det skola.. jag har målat ganska mycket det var det ända jag ville såå sen åkte jag hem och vilade.. mådde så illa fy.. jaha nu hör man hur det blåååser ute igen ..




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?