3/11-11

2011-11-03, 04:18:34 / Kategori: Allmänt
herregud , Ny månad , nya tag och massa nya möjligheter nu innan JUL!!! asså det går för fort tycker jag eller alla tycker ju det men hallå det var SOMMAR nyss..:O men ajja förut var jag med min lilla tjej alle , vi åkte till frölunda och köpte lite mer kläder som ví ville ha (a) sen åkte vi hem till henne för att käka då stack hennes föräldrar ut haha ;D så vi tände ljus och snackade en massa efter gick jag upp och testade kläder så spelade hon piano och vi rensade ut hennes kläder jag tog några :) att det ens passar som är S :o hon är smalare än mig men dom passar mig :o huuh :S jag är bara glad att hon kan ge mig kläder HON!!! :o jag som alltid gav henne :P vi snackade massa om våra kärlekar med (: innan jag skulle hem snackade vi om att jag ska med dom på fest (A)

 en av bilderna hehe ^^


Vi alla hoppas att vi kan gå ut på fredag emelie fyller fan år liksom .. men aa jag ska träffa älsklingen sen (::



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?