5/11-11

2011-11-05, 04:31:23 / Kategori: Allmänt
Jag kom la hem vid 00.50 , när jag vakna panta jag flasker sen bytte jag om för att dra till alle. då städade hon för fullt det var då chockande :o haha efter vi hade ätit åkte vi + jonte till emelie och massa annat folk det var ju fullt hus där :) hög musik och massa gap hihi emelie gav oss alla en groogg :) den var då stark fyyfan jag blev lite snurr snurr ;D jonte mådde dåligt efter hahah usch och alle va sådär , men vi alla drack och snackade om vad som händer nu till jul (A) även om emelie va så full igen :O menmen hon fyllde ju år liksom!! så när jag åkte ifrån dom så åkte dom vidare sen när jag kom hem ringde dom och sa att hon är för full dom va tvungna att hjälpa henne hem ..... ¨nu är dom fast i CENTRALEN!!! så kan det gå liksom ... :O men jag vet inte om jag kan sova nu då ..











Dom lär vara hemma om 2timmar .... =/ jag kan inte somna nu för det och sen ska jag träffa älskling,



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?