10/10-11

2011-10-10, 02:37:16 / Kategori: Allmänt
idag kom man hem då (a) i lördags visste jag inte vad jag skulle göra .. så jag åkte till stan för att möta alle, vi åkte hem till emelie gjorde lite pasta och drack cider :) tjöta som alltid , fundera hur vi skulle göra på kvällen ^^ istället började vi alla duscha , och sminka oss ;) jag kollade på en bra film medans dom fixade klart sig sen när jag sminka mig tyckte jag blev skit fin (a) :o det passade sådär.. vi väntade på dom andra så seeeega shiiit. dom kom vid elva så jag fick sova däär , när dom kom sjöng dom lite karioke :D jag filmade . halv 1 var vi inne i stan så sprang vi till sticky :D:d jäääävlar säger jag bara vilket öööööös massa massa folk hög musik .... jagg kunde inte stå still jag började dansa och alla hoppade , så jääävla varmt ^^ då vi skulle köpa en drink sa en tjej "snygg du är" jag ba : ee tack :) jag hoppade runt vid baren hahah många tittade , så fort det kom en bra lååååt alla HOPPA och gapa :D:D så göööööööött vi var där till 4 på morgonen . så varmt varmt varmt och massa ragg men detta var så roligt minne så jag ville ha mer bilder... jääävla kamera som typ dog :(:( mot slutet skickade marcus elaka saker jag blev så arg men fortsatte dansa ;D det var ju sånt öööös. när vi var på vagnen hem somnade man nästan.























 SÅÅÅÅÅ ÄÄÄÄÄGD NATTT!!!!! :D:D:D



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?